i Luv FELT


aksesori






Wednesday 4 May 2011

Kain Felt Murah Pelbagai Warna (50 Warna)


Saya ada menjual colourful kain felt murah. Kain felt yg ingin dibeli dalam pelbagai warna perlulah di order terlebih dahulu dengan menghantarkan e-mail ke tanya.a.you.sharif@gmail.com untuk tempahan. Harga boleh dirunding untuk pembelian secara borong.

Saiz A4 (8" x 12") : RM1.80
1meter : RM16.00

Harga kain felt yg tertakluk tidak termasuk kos penghantaran (tertaluk pada berat tapi biasenya RM8.00 - Dijamin Sampai Esok!!!!).

Cara pembelian kain felt:

Pembelian Felt secara Pos :
1. Sila membuat tempahan warna felt ke email saya tanya.a.you.sharif@gmail.com.
2. Email akan dibalas oleh saya berserta harga & no akaun bank.
3. Anda boleh la membuat pembayaran ke akaun Maybank saya & sila nyatakan nombor transaksi yg telah dibuat..
4. Barang akan di poskan secepat mungkin setelah pembayaran dibuat & transaksi diberi.

Pembelian Felt secara Tunai & Terus (sekitar Lembah Klang) :
Anda boleh hubungi saya 0195767041 untuk temujanji.

27 comments:

  1. hi chenta...felt tu masih ada lagi...

    ReplyDelete
  2. salam...still bley tempah lagi x?

    ReplyDelete
  3. hai..saya nak tanye sebab saya tak berapa faham tentang nyatakan nombor transaksi yg telah dibuat..cara yang no.3 tu.. sory kalau sya nampak blur ...saya tak pernah beli barang online..

    ReplyDelete
  4. salam..still ad ag ke kain felt nie ?

    ReplyDelete
  5. salam cik ayu ade buat tempahan untuk stethoscope cover x? xde lagi crafter kat msia ni yg buat...demand tinggi among medical students. I pon tgh cari ni actually

    ReplyDelete
  6. assalamualaikum, boleh tanya?kalau nak tempah,,macam mana??hantar guna pos boleh tak?

    ReplyDelete
  7. masih de lagi ke kain felt ni??

    ReplyDelete
  8. assalamualaikum yg handphone strap tu ada lgi tak..?

    ReplyDelete
  9. saya nak tnya.. macam mana nak order subang * template tuh ek..

    ReplyDelete
  10. assalamualaikum...camana nk order ni ya?

    ReplyDelete
  11. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  12. akak, akak adeke tempat jual... dimana ek ni?

    ReplyDelete
  13. Akak... Ada jual kain felt lagi x? Kalau ada, saya nak beli.

    ReplyDelete
  14. salam....ini jual scra pek atau bole pilih wrna?

    ReplyDelete
  15. salam akak, sy berminat nk beli kain felt pelbagai warna, benang, butang2, keychain ring, phone strap n ribbon..
    harga boleh kurang/runding ke kak?

    ReplyDelete
  16. This comment has been removed by the author.

    ReplyDelete
  17. Assalamualaikum... akak kain felt tu ad lg tak???

    ReplyDelete
  18. TOLONG PM SAYA DI http://www.facebook.com/aqila.farah.1

    ReplyDelete
  19. Salam, saya nak tanya,, kain felt nih jenis keras ke lembut?

    ReplyDelete
  20. Salam... saya tau samada kain ni ada lg tak di jual secara online sbb wife saya berminat nak beli.. ;)

    ReplyDelete
  21. Hii...Kain ni still ada ker?

    ReplyDelete
  22. HIII..MASIH ADA LAGI E KAIN FELT NI

    ReplyDelete
  23. Assalamualaikum ade lagi tak kain felt nih

    ReplyDelete